Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου απέστειλε χαιρετισμό στην παρουσίαση του πρώτου κτιρίου που θα ανεγερθεί στο Ελληνικό από την εταιρεία Lamda Development και θα στεγάσει τα σωματεία AμεΑ: Αμυμώνη, Ερμής, ΝΙΚΗ-Victor Artant και ΣΑμΣΚΠ. Ακολουθεί ο χαιρετισμός της κυρίας Σακ