Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος παρακολούθησαν πολιτιστική εκδήλωση στην κεντρική πλατεία του Πύργου, που διοργανώθηκε με την ευκαιρία της επίσκεψής τους στην Ηλεία. Η κυρία Σακελλαροπούλου απηύθυνε τον ακόλουθ

Η Προεδρία της Δημοκρατίας συμμετείχε με δική της ομάδα στο τουρνουά ποδοσφαίρου, που διοργάνωσε το περιοδικό δρόμου «σχεδία» στην πλατεία Συντάγματος, με αφορμή τη συμπλήρωση 15 χρόνων από τη δημιουργία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομάδας Αστέγων.