Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου απέστειλε χαιρετισμό για τα εγκαίνια της έκθεσης «Βουλή των Ελλήνων – Οι σταθμοί μιας διαδρομής σχεδόν διακοσίων ετών», που διοργάνωσαν το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία και ο Δήμος