Συνάντηση με την Πριγκίπισσα Kako της Ιαπωνίας

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου συναντήθηκε με την Πριγκίπισσα Kako της Ιαπωνίας, η οποία πραγματοποιεί επίσκεψη στην Ελλάδα, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 125 ετών διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών, καθώς και του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Ιαπωνίας.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφέρθηκε στους ισχυρούς δεσμούς φιλίας που συνδέουν τους δύο λαούς, τονίζοντας τις προοπτικές εμβάθυνσης της συνεργασίας, ιδίως στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού.

Η Πριγκίπισσα Kako ευχαρίστησε για τη θερμή υποδοχή και, μεταφέροντας μήνυμα του Αυτοκράτορα της Ιαπωνίας, εξέφρασε την πεποίθηση για περαιτέρω ενίσχυση της φιλίας και της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.

Secret Link