Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, κατά την πρώτη ημέρα της περιοδείας της στον Νομό Έβρου, επισκέφθηκε το Επιτηρητικό Φυλάκιο 126 και αντάλλαξε ευχές με τους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και οπλίτες. Στη συνέχεια, μετέβη στην Πτελέα, όπου την υποδέχθηκαν οι το